Wolne stanowiska w SC

Ogłoszenie nr 123706 z dnia 8 lipca 2023 r. o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Powiatowej Policji w Przeworsku

Ogłoszenie nr 123706 z dnia 8 lipca 2023 r.

o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej

w Komendzie Powiatowej Policji w Przeworsku

 

 

Komendant Powiatowy Policji w Przeworsku

inspektora Zespołu Bezpieczeństwa Informacji

poszukuje kandydatów na stanowisko:                                                                                                       

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu :

Komenda Powiatowa Policji w Przeworsku

ul. Stepkiewicza 1

37-200 Przeworsk

Miejsce wykonywania pracy:  

Przeworsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie składnicy akt w KPP w Przeworsku m.in. przyjmowanie akt i dokumentacji z komórek organizacyjnych na podstawie obowiązujących przepisów oraz sprawdzanie ich pod względem merytorycznym.
  • Prowadzenie rejestrów ewidencyjnych znajdujących się w składnicy akt w KPP w Przeworsku. Prowadzenie rejestru protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. „BC”.
  • Prowadzenie ewidencji rejestru resortowych i poza resortowych aktów prawnych oraz dziennika przepisów Komendanta Powiatowego Policji w Przeworsku. Coroczna aktualizacja aktów prawnych. 
  • Realizacja zadań związanych z kwerendami na podstawie akt i dokumentacji znajdującej się w składnicy akt.
  • Pełnienie funkcji zastępcy inspektora ochrony danych. Informowanie administratora danych oraz osób zajmujących się przetwarzaniem o obowiązkach spoczywających na nich z mocy ustawy oraz innych przepisów dotyczących ochrony danych.

 

Warunki pracy, miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Ośmiogodzinny system pracy. Praca biurowa przed monitorem ekranowym w naturalnym i sztucznym oświetleniu. Budynek nieprzystosowany jest dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim: brak wind, brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak podjazdów. Realizowane zadania na opisanym stanowisku wymagają samodzielnych decyzji. Wymagana jest od pracownika umiejętność interpretacji i prawidłowego stosowania obowiązujących przepisów i procedur.

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: średnie
  • Przeszkolenie: znajomość przepisów i zagadnień z dziedziny archiwizacji, zagadnień z ochrony danych osobowych 
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata pracy w administracji
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944  - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed dniem 1 sierpnia 1972 r.  
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość przepisów: ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji, ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r., ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (z późn. zm.)
  • Znajomość Zarządzenia 2020 KGP z dnia 30 grudnia 2010 roku (z późn. zm.) w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji, Zarządzenia nr 10 KGP z dnia 15 maja 2020 roku w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji ( Dz.U. KGP z 2020 r. poz. 21) oraz znajomość Zarządzenia nr 920 KGP z dnia 11 września 2008 roku w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji, Zarządzenia nr 26 KGP z dnia 19 lutego 2018 roku w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji
  • Znajomość przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o ochronie danych) oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych oraz ustawy z dnia 18 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych, ustawa z dnia 14 grudnia 2018 roku o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości
  • Znajomość obsługi komputera, w tym programu biurowego MS Office (Word, Excel), urządzeń biurowych
  • Umiejętność organizacji pracy własnej, dyspozycyjność, komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole, zdolność rozwiązywania problemów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni z praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe:

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata pracy w administracji rządowej, znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów oraz ochrony danych osobowych

Ÿ    Przeszkolenia z zakresu ochrony danych osobowych oraz ochrony informacji niejawnych

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Życiorys i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 -1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

Ÿ      Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą                     

       o ochronie informacji niejawnych

  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwa skarbowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  •  Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnienia w  przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających szkolenia.

Termin składania dokumentów:

- 18 lipca 2023 r.  decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji w Przeworsku,

ul. Stepkiewicza 1,

37-200 Przeworsk

z dopiskiem  

Zespół Kadr i Szkolenia pok. 26

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO).

- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Przeworsku (47 8243305).

- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.przeworsk@rz.policja.gov.pl (47 8243326).

- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.

- Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe są udostępniane wyłącznie na podstawie przepisów prawa.

- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

- Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych

4. prawo do usunięcia danych osobowych (żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej)

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)

- Podstawa prawna przetwarzania danych:

1. art. 6 ust.1 lit. b RODO

2. art. 221  Kodeksu Pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust.1 lit. c RODO

3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2  lit. a RODO

- Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.  

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.

Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.

W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia. Wszystkie składane dokumenty i oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys - powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Oferty otrzymane po terminie składania ofert wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne, które nie zawierają dokumentów, oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacyjnego zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci  spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego.   

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 47 8243360 lub 361.

Techniki i metody selekcji:

Ÿ weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymogów formalnych

Ÿ rozmowa kwalifikacyjna (o terminie postępowania wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie)

WZORY OŚWIADCZEŃ :

Ÿ Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          

 

 

Metryczka

Data publikacji 07.07.2023
Data modyfikacji 07.07.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Przeworsku
Osoba udostępniająca informację:
asp.sztab. Justyna Urban
Osoba modyfikująca informację:
asp.sztab. Justyna Urban
do góry